Ut med det gamla och in med det nya

Ikväll har jag gjort lite nytta här hemma. Jag har rensat ut MASSA kläder som lillfisen växt ur. Konstigt hur nostalgisk man kan bli för något som inte var så jätte länge sen... Men det blir jag verkligen! Står där och plockar och viker och säger med jämna mellanrum: Men åh... Nej, men titta... Åh, den här som han var så söt i! Ha ha! Man är ju bra rolig. Men nu är det klart! Och va fint det blev i garderoben!

Idag har jag shoppat jacka till den lilla. Är ju superkallt ute nu så det behövs verkligen! Det blev en liten mössa och ett 3-pack vantar också. Så nu är han redo för kallare väder! Men snart är det dax att plocka fram shortsen igen och dra till THAILAND!! Kommer säkert att kunna bli lite tjatig om det nu när det börjar närma sig. Ni får ursäkta!

Nej, nu ska jag slappa lite i soffan!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

jag är precis likadan. Brukar tänka varje gång jag ska ta fram kläder åt Vide att jag måste rensa ur lite. Men det är ju så svårt.=)

kram

Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Ja nu har verkligen hösten och kylan anlänt så det kan behövas lite varmare kläder. Har köpt en ny höstjacka idag, varm o go!



Vad kul att du är med o tävlar på min blogg!Lycka till nu! Kram Emmy

2009-10-01 @ 21:46:59
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback