Min första paj

Idag ska jag försöka mig på att göra paj för första gången faktiskt! Har alltid velat pröva men det har bara aldrig blivit av. Så idag gör jag min första räkpaj. Fick den hos min vän Malinm en gång och det var supergott så jag hoppas aatt jag lyckas lika bra. Har hittills bara gjord pajdegen, ska snart gå och röra ihop resten!

Edvin ligger i sin pappas knä, här bredvid mig och får välling men han är allt annat än sammarbetsvillig. Han vill ha men ändå inte så han dricker lite sen skriker han dricker lite till och sen skriker lite till. Han är för rolig! Sjukt trött antagligen och täppt i näsan!
Hans pappa äe så duktig och sjunger och trallar och verkligen försöker. Nu verkar det ge resultat... Ja nu äter han. SKÖNT! Då somnar han gott sen! Och sover hela natten! Positivt tänkande!!!

Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Åh vad gott det lät! Håller tummarna för att du lyckades :)



Ha det gott,

Kram Therese

Postat av: Inspirera Mera

Vad gott med paj!



Svar:

Klockan heter "Karlsson Väggur Visare Stor Svart" och är köpt på Handla design.

(http://www.handladesign.se/karlsson-v%C3%83%C2%A4ggur-visare-stor-svart-p-962.html)

Kram Sandra

2009-10-07 @ 15:42:19
URL: http://inspireramera.se
Postat av: karola

Åh så gott, jag gillar matpajer, det får jag nog göra i veckan. tack för inspirationen!

2009-10-07 @ 19:21:50
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback