Huvudvärk...

Nu har jag haft huvudvärk i princip varje dag i ungefär två månader tror jag. Jag trodde till att börja med att det var sömnbrist som var problemet men nu har jag börjat tvivla på det eftersom Edvin sover mycket bättre på nätterna nu. Jag vaknar med huvudvärk varje morgon och sen fortsätter det i värsta fall hela dagen. Jag börjar verkligen bli riktigt orolig för det nu eftersom min syn har blivit betydligt sämre också. Jag känner ett sorts tryck över ögonen och det är verkligen obehagligt.
Jag kan ju inte göra så mycket nu när vi ska åka bort så jag måsta ta tag i det när vi kommer hem.
Men det är säkert ingen fara! Man är ju ganska trött hela tiden och jag kanske inte äter som jag borde heller så nu ska jag skärpa mig och äta ordentlig och försöka sova ordentligt när vi är borta så blir det säkert bättre!

Kommentarer
Postat av: Diana

Kolla upp!

Alltid bättre & kolla en extra gång..

Måste ta hand om dig, vi har bara en kropp & ett liv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback