Energin börjar komma tillbaka...

Det finns sååå mycket jag vill göra här hemma just nu, men det finns inte så mycket tid över känns det som. Har varit en kämpig tid nu ett tag med dålig sömn och lite förkylningar och liknande så jag har fått lagt mitt inredningsintresse lite åt sidan. Men det ska det snart bli ändring på! Edvin sover mycket bättre på nätterna nu, med bara ett uppvak varje natt så jag känenr att energin börjar komma tillbaka.

Men jag har haft lite tid till att sitta och drömma mig bort på internet och det här är vad jag önskar mig just nu:


Kubhyllor från
barnvanligt.nu



Stringhylla som bl.a. finns på designonline.se. Har inte bestämmt och jag vill ha vanliga gavlar eller gavlar i plexiglas.


Jag kommer ofta på mig själv med att viljan att allt ska bli klart på en gång! MEN, har nu kommit på att ingenting bli någonsin klart här hemma. Inte det att vi är lata, nej för att varje gång något bli klart så hittar jag genast något nytt jag vill göra om så det är ett evighetsprojekt. Men det är nog lite av tjusningen också. Att hela tiden ha någonting att göra. Men det är nog viktigt att stanna upp ibland och vara nöjd och glad för det man har just nu! Det är verkligen något jag måste jobba på!

Är du bra på att njuta av det du har just nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback