Svinvaccin intaget!!

Jaha, då var 2/3 av familjen vaccinerade. Vi mammor var envisa och drog in till gränby centrum idag igen! Denna gång var vi inne 07.55. Vi fick våra nummerlappar och ställde oss sedan i vaccinkön. 09.20 var vi vaccinerade och klara och kunde åka därifrån. Skönt!!

Det gjorde absolut inte ont att ta sprutan och det har känts normalt hela dagen men nu ikväll har jag fått rejält ont i armen!

Jag tog även en nbummerlapp åt Kalle så när han slutade jobba mötte jag honom på gränby och gav honom den så han också kunde gå in och vaccienra sig, så han har nu också fått sin dos svinvaccin.

Såå... Nu är det bara lillfisen kvar. Stackarn! Han är ju verkligen den värsta att vaccinera! Han är ju såå liten!! Men det känns som ett måste iallafall. Han är alldeles för liten för att bli så sjuk så jag vågar inte ta risken! Även om man har hört att det här vaccinet kan ge fruktansvärda biverkningar så tror jag nog att det är bäst ändå... Eller? Nej! Jag har besstämt mig! Det blir svinvaccin för hela familjen, även Edvin!!

Så imorgon bär det av in till Svartbäckens vårdcentral så vi får det här överstökat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback