svinvaccin ej intaget för lillfisen!

Ja, denna följetång kallad svinvaccin fortsätter... Idag kom vi ju in till vårdcentralen för att lillfisen skulle få sin första dos. Tror ni han fick den? NEJ, självklart inte...

Vi kommer in, Malin ochj jag och våra små killar, helt fröberedda på att göra detta och väl där ser vi att det ser oroande lugnt ut. Vi frågar därför en sköterska om man kan få lite svinvaccin, hon piper iväg och frågar någon annan som kommer och informerar om att dom tyvärr inte vaccinerar idag, men dom gjorde igår. Jaha, säger jag då, men det ringde ju en sköterska till mig igår härifrån och talade om att vi var välkommna in idag.
Det blev väldigt tokigt, men sköterskan var så himla snäll och gullig så det gick inte att bli arg, vilket jag brukar ha ganska lätt för annars... Men hon kompenserade oss och sa att vi var välkomna på måndag klockan 10 istället. Vi har då en bokad tid så vi inte ska behöva köa så länge. Men med våran tur kommer ju den tiden inte att gälla. Ha ha, jag börjar bli lite trött på det här nu...

Jag har iallafall mått skit inatt. Jag hade huvudvärk och värk i armen i går kväll men när jag skulle gå och lägga mig tilltog det och övergick i att jag hade ont i hela kroppen och grym frossa. Jag somnade tillslut och vaknade vid 1-tiden av att jag istället svettades nåt grymt. Men det berodde nog på att jag låg under nya, tjocka pläden och ett täcke på det... Idaag har jag varit grymt trött och haft ont i huvet men det känns som att det börjar avta lite så jag hoppas att det inte blir värre nu.

Nu ska vi bege oss till mamma och pappa och äta lite middag.

Ha en trevlig kväll!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback