Myskväll på tu man hand...

Jag har haft en helt underbart mysig kväll med min sambo! Han överraskade med barnvakt, middag och bio!

Vi var först och åt en mysig middag på Texas Long Horn för att sen gå vidare till filmstaden där han hade bokat biljetter till filmen New Moon! Sjukt bra film! Den bara måste ses. Den är inte alls som andra vampyrfilmer, som verkligen inte är min grej måste tilläggas!!

Edvin var här hemma och mös med sin farmor. Dom hade haft det supermysigt. Som tur var vaknade han till nyss så jag fick gå in och mysa lite med honom. Men nu sover han så gott i sin säng igen.

Nu ska jag mysa lite i soffan och jag ska nog snart gå och lägga mig. Är galet trött. Är ju itne van att vara ute på såna här äventyr. Det blev tiill och med ett litet glas rött til middagen. Härligt!

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback