Kärlek

Min kärlek tilll Edvin växer för varje dag som går. Det går verkligen inte att beskriva känslan av att se hur han utvecklas hela tiden, känslan av att se honom sitta på golvet bredvid och leka eller känslan när han ler. Det är obeskrivligt! Han är det absolut finaste jag har och jag skulle göra vad som helst för honom.

Att känna dessa känslor är verkligen inget jag tar för givet! Det är inte självklart för mig. Jag mådde otroligt dåligt första tiden efter förlossningen och hade svårt att hitta dessa känslor. Jag hade svårt att känna kärleken till mitt eget barn. Den känslan skulle jag inte ens önska min värsta fiende! Det är den vidrigaste känslan i universum!
Jag har inte riktigt vågat erkänna detta fullt ut. Tills nu... För nu är dessa känslor helt borta och en stor sten har lättat från mitt hjärta och ersatts av massa kärlek. Massa underbar kärlek till mitt barn. Min förstfödda son. Och jag älskar det! Jag älskar känslan av att känna en känsla. KÄRLEK! Och jag njuter av varje dag. Varje bekymmer jag har bleknar när jag ser in i detta lilla ansikte och jag blir varm i hela kroppen. Att vakna till Edvins leende gör varje morgon till ett paradis.

Jag är så otroligt lycklig!


Kommentarer
Postat av: Liv

Åhhh gumman vad underbart:)du skiriver så fint så jag börjar snyfta !!!ses nästa vecka igen förhoppningsvis!!!MASSA KRAMS

2009-11-21 @ 10:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback