Hela familjen vaccinerad!

Ja, tro det eller ej men nu är hela familjen vaccinerad! Nog för att Edvin ska få sprutan igen men det känns överkomligt nu.
Det gick superbra. Han blev lite lite ledsen när han fick den men det gick över lika snabbt igen! Sen har han mått bra hela dagen men vi får väl se hur det blir till kvällen. Bra hoppas jag, pepper peppar!!

Ikväll ska vi äta lite middag hos Kalle föräldrar. Skönt att slippa laga mat själv. Har ingen ork alls idag. Nu ska jag försöka få Edvin att sova lite så kan man kanske vila lite själv.

Kram

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, va mysigt me julmys redan, jag ska försöka vänta tills i helgen, men vet inte om jag klarar det! =)



Jag vaccinerad mig idag, nu är det Pärra kvar, så får vi se hur vi gör med Jack, han ska få trippelsprutan på onsdag, så få se vad dom säger om svinsprutan..



Hoppas ni har det bra annars!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback