Bullbak och mörkrädd!!

Idag har vi bakat bullar! Inte vilka bulalr som helst, utan Saffransbullar! Så jäkla gott!
Kusin Vitamin kom ut och bakade med oss. Grymt härlig tjej ändå! Älskar henne galet mycket. Kan lixom prata om allt. Det är inte alla man kan det med nu för tiden. Grymt bra lyssnare. Och hon känner mig så bra att hon lixom kan skratta åt mig när jag är som jag är och säga att jag kanske är lite larvig utan att det gör något. Och det gillas!!

Ikväll ska Kalle iväg så jag och fisen kasnke blir ensamma. Känns sådär eftersom jag är "lite" sådär mörkrädd. (Läs sitter i ett hörn med en kniv och gråter när jag hör nåt ljud som känns suspect...)
Men jag ska nog klara det. Jobbigt är bara att efter Edvin tog det j-a svinvaccinet har han sovit så jäkla kasst. Typ ligger och kastar sig i sömnen och vaknar och tokskriker utan anledning... Inatt fick jag ha den stackaren i min famn hela natten för att vi skulle få sova nånting. Man sover ju mindre bra då, nmär man inte kan röra sig. Känenr mig helt stel idag.
Han är också helt omöjlig att lägga på kvällarna, så han får väl typ vara uppe tills Kalle kommer hem... Nej då, vi ska nog lösa det där, han och jag... Järngänget! Ha ha!

Ha en trevlig kväll och trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hör av dig om du vill ha sällskap gumman! Jag har varit så jäkla rädd dom här kvällarna när Fredrik varit borta nu när det varit några inbrott i Björlinge, så jag vet hur det känns! Kramar

Postat av: Diana

Jag sitter själv jag me här ute i skogen!

Helt kolsvart, & jag har inga grannar som man kan se heller...Eh! Men de går nog allt bra ska du se! =)

Vi bor i Kölinge heter det, ungefär vid rasbokil om du vet vart det är.



Ja vi går oxå på babysim, riktigt mysigt faktiskt!



Idag hade Jack lite feber, lite extra gnällig kanske men annars e det nog inget speciellt efter sprutan.

Jag känner ingenting heller, arm-ontet har nästan gått över helt.



Har du nå bra tips på nån salva till dom små?

Jack är så grymt torr, röd över nästan hela kroppen...nästan så det blir lite svullet oxå..väntar på en tid hos läkaren men de dröjer ju såå...

Hoppas de går bra i mmörkret! Kram!

2009-11-28 @ 21:36:13
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: Julia

Hjärtat!! Åh vad glad jag blev när jag läste det här inlägget!! =) Underbart, känner precis detsamma!! Härligt att bara vara och få vara sig själv till 110procent!! Älskar dig, lillasyrran!! Puss & kram!!

2009-11-30 @ 18:25:49
URL: http://zigzagrunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback