Babyrytmik

Det har vi varit på idag för första gången. Ingen bra idé kan jag berätta. De flesta barnen där var verkligen bebisar, i 4-5 månaders åldern. Och det är verkligen inte Edvin längre märkte jag. Ha ha, han for runt som en liten iller och ville allt annat än att sitta still och lyssna på oss sjunga.
Jag trodde faktiskt att det skulle gå riktigt bra, eftersom han älskar sång och musik och blir helt knäpptyst när någon sjunger för honom, men ack så fel jag hade.
Han skrek rakt ut när jag försökte få honom att sitta still en stund. Han fick en skallra att roa sig med av ledaren, men den roade tyvärr inte honom någon längre stund.

Nej, dit går vi INTE tillbaka! Det var inte för oss.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hehe jag gick på babyrytmik med Liam när han var liten men han var ju bara nån månad när vi började så jag kan tänka mig att det inte är nån höjdare med ett större barn... Kram

Postat av: Isabelle

hehe jag gick på babyrytmik med Liam när han var liten men han var ju bara nån månad när vi började så jag kan tänka mig att det inte är nån höjdare med ett större barn... Kram

2009-11-11 @ 17:48:41
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback