Äntligen vardag!

Ja nu har vi äntligen landat lite efter resan känns det som. Eftersom Kalle fick med sig påssjukan hem har det ju inte direkt varit som vanligt här hemma så det känns faktiskt skönt att han börjar jobba imorgon så man kan komma in i gamla rutiner igen.




Har till och med hunnit fixa och dona lite här hemma. Jag har äntligen fått upp Edvins bokstäver i hans rum. Jag skäms verkligen över hur dålig jag är på att färdigställa saker jag påbörjar. Jag har miljoner projekt som bara står och väntar på att bli klara och jag påbörjar istället ständigt nya projekt! Det är verkligenm nmågot jag måste bli bättre på!



I torsdags var jag och svärmor en sväng förbi chilli och då fyndade jag dessa härliga muggarför 15 kr/styck! Jag fick även med mig en av deras berömda plädar hem! Dom är verkligen så underbara som alla säger. Jag bor under min pläd nu för tiden! Det fick bli en lila som passar perfekt i mitt vardagsrum! Jag har ingen bild på den just nu men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Malena

Åh! De där muggarna är så fina! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback