Operationen inställd!

Ja, här sitter man då lite förvånad, besviken, arg och jag vet inte vad... Det blev ingen operation idag! Kom in till sjukhuset halv sju och fick ligga i korridoren till klockan två utan att någon ens verkade notera att jag fanns där för att sen få höra att det inte blir någon operation för att det hade kommit in nåt akutfall som gick före mig. Åh, vad irriterande! Så det var bara för mig att klä på mig mina vanliga kläder igen och åka hem. Man känner sig verkligen prioriterad!
Jag vet att dom inte kan hjälpa det men man blir ändå såå himla besviken.
Fick en ny tid på onsdag nästa vecka men jag ska försöka flytta den till slutet av den veckan istället eller slutet av veckan därefter, hoppas det går...

Nej nu ska jag kura ner mig i soffan och ligga kvar där hela kvällen!!

Hoppas ni haft en bättre dag!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hm ja vad säger man. Det är ju jättetråkigt och det är ju så att det akuta går före planerade. Ja ja. Kram

2009-05-20 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback