Operation

Nu har jag fått operationstid för att ta bort min gallblåsa. Inskrivning 19:e Maj och operation 20:e. Känns verkligen jätte läskigt. Trodde att när jag väl får kallelsen så tar det väl kanske en månad innan operationen blir av men när jag öppnade kallelsen igår fick jag se att det är ju bara 2 veckor!! Hjälp. Hur ska jag klara mig utan Edvin? Åh, det känns jätte jobbigt. Läkarna vill helst göra en titthålsoperation men om det inte går blir det öppen operation och då får jag inte lyfta på 3-4 veckor, och det kan ju ställa till saker och ting... Men jag måste försöka tänka positivt. Allt kommer gå bra, jag kommer säker att få åka hem ganska fort igen och det kommer inte göra farligt ont. Har nog vart med om värre. Ha ha! Hemska tanke...

Idag ska vi nog bege oss ut till svärmor eftersom Kalles mormor skulle vara där och ville träffa lillkillen. Då får man väl ställa upp...=)

Blev en hel del köp på IKEA igår. En matstol, några haklappar, galgar till Edvin, plastpåsar med zip, ett litet tält som Edvin kan ligga i när jag solar, en babywatch så jag slipper springa ut och kolla att han sover hela tiden när han ligger i vagnen och massa mer praktiska saker... Ha ha, gick på över 700 spänn. Men det var ju faktiskt bra saker!

Nu ska jag fixa lite här hemma innan Edvin vaknar och vi ska åka.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hallå



Ja men operationen kommer att gå jätte bra. Skönt när det är över.

Kram

2009-05-07 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback