Mamma

Idag är det mammas dag. Min första morsdag också förövrigt och den har inte varit som jag hade förväntat mig. Har haft sjukt ont, så jag tänker inte kommentera den mer än så. Nej, det här inlägget ska handla om MIN mamma.
Hon är på riktigt den bästa mamman i hela världen (är nog lite partisk i den frågan men ändå...).
Jag känner ingen annan människa som ställer upp så för sina nära och kära som hon gör.
Varenda lediga minut hon haft har hon spenderat vid min sida på sjukhuset när jag haft så ont. Och när jag samma kväll som operationen hade fullkommlig panik pga smärtan masserade hon mina ben och armar tills jag somnade. När jag var ledsen och rädd för att bli ensam lovade hon att sitta vid min sida så länge jag ville och det gjorde hon verkligen.
Hon är ett sånt stöd för mig i alla lägen och finns ALLTID där för mig!!
Imorgon har hon tagit ledigt från jobbet för att vara hemma och hjälpa mig ta hand om Edvin för jag har så ont. Det är inte alla människor som är så snälla, men min mamma är det...

Jag älskar dig såå mamma!!
Hoppas du haft en bra morsdag!


Kommentarer
Postat av: Julia

Underbart att läsa, Lina!! Blir alldeles tårögd!!

Du har en underbar mamma! Kan bara instämma!!!

Och du är såå väl värd henne =)

Kramar!!!

Postat av: Liv

Låter som att du har en underbar mamma Lina!!Hoppas du blir bättre snart!kramar

2009-06-02 @ 07:31:30
Postat av: carro

Hej sötnos :) Allt bra idag :)? jag har en tävling i min blogg där vinnaren vinner ett presentkort värt 500 kr, skulle vara jättekul om du ville tävla :)



Puss

2009-06-02 @ 07:41:30
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis på födelsedagen Lina! Tack för igår, de va jätte trevligt! Hoppas att du får en toppen dag! Massa kramar

2009-06-03 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback