Ingen bil och skit väder

Åh, jag är så uttråkad! Jag har inte haft bil nu på 2 och en halv dag! Så jag har inte gjort så mycket... Det har ju varit såå dåligt väder också!
I måndags lämnade jag bilen på verkstaden och sen kom svärmor och hämtade oss och skjutsade hem oss och åt lunch hos oss. Sen gjorde jag inte så mycket mer den dagen... Igår kom min mormor hit och åt lunch med mig sen åt jag middag hos mamma för Kalle skulle fixa i deras trädgård med grävmaskinen. Ikväll ska Kalle fortsätta i mammas trädgård så vi äter där ikväll också sen kommer Isabelle hit och hälsar på oss! Ska bli sååå roligt, har inte träffat henne på jätte länge. Spännande att se hur myclet magen växt. Inte långt kvar nu ju!! Åh, vad spännande!

Snart kommer svärmor hit så ska vi hämta min bil och sen ska vi åka in till IKEA och luncha lite och gå och kika. Jag ska köpa en matstol till Edvin och lite annat smått och gott. Ska bli roligt, nog för att jag inte är så jätte förtjust i nya IKEA men man kanske vänjer sig.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback