Helgen som varit...

Helgen har varit väldigt lugn. Det har varit jättemysigt att ha Kalle hemma några dagar. I torsdags var jag ju hemma hos Sofie på dagen och sen hemma hos Malin på kvällen. Det var en jättemysig dag!
Fredag jobbade Kalle på lite ute och jag och mamma storstädade inne. På kvällen kom ANna och Henke hit och grillade med oss.
Lördagen spenderade vi inne på gränby centru. Kalle shoppade loss ordentligt och det hade jag också tänkt gjort men det enda jag hittade var ett hårspänne för 19,90! Jättetråkigt!
Idag har både jag och Kalle jobbat i trädgården! Kul att hjälpas åt. Jag har städat bilen, sen fick jag lägga lite plattor och sen har jag plockat maskrosor. Mindre roliga saker kanske, men skönt att ha det gjort även fast det antagligen kommer ta ljusår innan jag är klar med maskrosorna. Vilket jag HATAR! Nackdelen med hus...
Nu kommer Kalle hem från affären snart så ska vi göra lite varma mackor. Gott!

Ta hand om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback