Föräldragruppen

Igår var det första gången på föräldragruppen som BVC anordnat. Det var jätte mysigt. Vi var bara 5 stycken och det var ganska lagom. Vi fick presentera oss och berätta lite om våra förlossningar och hur vi haft det den första tiden. Väldigt skönt att prata med andra i samma sits och få lite tips och reflektioner på sin egen vardag. Nästa gång skulle det komma ut en dieetist och prata med oss om mat. Det passar verkligen jätte bra för hon kommer den 2/6 och jag ska börja med smakportioner till Edvin 10/6 ungeför, då han blir 4 månader! Perfekt! Ha ha!
Efter föräldragruppen följde Erica och Elvira med oss hem. Vi käkade lite sallad och det blev en massa bebisprat. Väldigt mysigt!!

Idag kommer Erika från mitt jobb hit och hälsar på oss. Det ska bli mysigt för det var länge sen jag träffade henne nu eftersom hon varit ute och rest i världen lite...

Edvin sover i vagnen nu så jag ska passa på att få lite gjort.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback