Dopplanering...

Nu har jag äntligen valt låtar till dopet, tror jag... =)
Men jag vill inte avslöja vilka än. Jag har ju letat i ren förtvivlan efter någon som kan sjunga och frågat alla möjliga, men ingen har nappat och så en dag ringer telefonen och min underbara lillebror säger att han har en överraskning till mig. Han har eventuellt fixat en som kan sjunga!! Och hon sjunger hur fint som helst! Har suttit och lyssnat på klipp på toutube hela morgonen och man bara smälter ju! Men jag kan nog inte avslöja vem det är heller... Det här blev ju ett helt meningslöst inlägg eftersom jag inte kan berätta någonting men jag är iallafall jätteglad för det!!

Tack lillebror!! (som för övrigt ska bli gudfar till min son)

Kommentarer
Postat av: Therese

Va kul att ni har hittat någon som sjunger på sötisen dop! Kram

2009-05-22 @ 01:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback