Äntligen hemma

Nu har jag äntligen fått komma hem till familjen!!

Operationen blev större än jag hade hoppats på, tyvärr. De gjorde en titthålsoperation som inte lyckades så då fick de göra en vanlig operation med så jag har 5 ärr på magen 4 mindre och ett riktigt stort. Dom har inte syt igen mig som man kanske hade förväntat sig, nej så klart inte. Hom har använt nånting man kan likna en häftapparat! Ser helt galet ut.

Jag har fortfarande sjukt ont och kan inte göra så mycket men det är helt galet vilken skillnad det gjorde att komma hem. Helt underbart! Familjen betyder allt! På sjukhuset kom jag knappt upp ur sängen och sen jag kom hem har jag till och med planterat om en blomma!!

Nej, nu kommer mamma och pappa och ska grilla lite mat till oss så jag ska passa på att vila lite.

Ha d bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Vad skönt att du har fått komma hem nu. Ha det så bra så ses vi snart. Kramar!

2009-05-31 @ 21:57:44
Postat av: Malin

Mitt namn försvann visst..:)

2009-05-31 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback