Länge sen...Igen!

Nu var det länge sen jag skrev... IGEN!

I helgen har vi varit bortresta. Vi var och hälsade på min faster och hennes familj i borås.Det var jättemysigt! Vi firade min farfar som fyllde 80 år!
Ett tag trodde jag inte att vi skulle kunna komma iväg eftersom jag fick ett gallstensanfall på onsdagseftermiddagen och fick åka in till akuten. Jag fick åka hem igen samma kväll men när smärtan terkom igen på torsdagsmorgonen blev jag inlagd. Men jag blev utskriven på fredagen mitt på dagen så vi kom iväg iallafall!

När jag var sjuk var vi tvungna att avboka Edvins tid hos läkaren vilket var jätte tråkigt för jag var jätte nyfiken på vad han vägde. Men idag fick vi en ny tid den 9:e oc s fick vi en tid i morgon för vägning. Det ska bli jätte spännande!

Nu vill min lilla ängel ha mat. =)

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tyvärr har jag ej sett locket. Konstigt att det bara försvunnit?! Hur är det med dej? kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback