Ofarlig knöl!!

Idag har jag varit på mammografi för att kolla upp en knöl som jagh hittat i mitt vänstra bröst. Var en riktig lättnad när läkaren förklarade att allt såg bra ut och att knölen jag hade kännt bara var en mjölkcysta. Jag var egentligen inte jätte nervös innan men det var ändå skönt att få kolla upp att allt var okej.
Min mamma var snäll och följde med mig och passade Edvin medans jag var inne på undersökningen.
Efter det var vi och åt lunch med min moster på Brostreöms café och sen åkte vi och hälsade på på mammas jobb.
Nu ikväll var mamma så gullig och lagade mat åt oss så jag slapp. =) Hon e bra go min mamma!

Vaknade tidigt idag så nu är jag riktigt trött. Edvin sov hela kvällen igår och var därför jätte pigg klockan sex i morse så idag ska vi försöka hålla honom vaken så han sover längre i morgon. Men han har blivit riktigt duktig på att sova på nätterna faktiskt. Han sover fem timmar sen vaknar han och äter, sover fyra timmar igen och sen äter han och sen somnar han om tre timmar till. Riktigt skönt för hans trötta mamma. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej



Vad skönt att det inte var något.



Ha det bra. Kram

2009-03-17 @ 21:39:11
Postat av: Malin

Hej hej vännen! Vad skönt att det inte var någon fara! Allt bra med er annars?? Får ta och ses någon dag! Kramar

2009-03-17 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback