Grattis älsklingar!

Den här veckan har det funnits mycket att fira! Igår firade vi att vår lilla guldklimp blev 2 månad och idag firar vi att båda mina älsklingar har namnsdag! Det är Edvin idag!!

Så grattis mina älsklingar!!

Idag har Edvin och jag varit med min mamma på onkologen då hon skulle få behandling. Vi skjutsade henne eftersom hon inte kan köra bil nu när hon har opererat handleden! Det var riktigt mysigt. Det var en stolt mormor som visade upp sitt barnbarn för personalen! Ha ha!

Nu snart får vi främmande. MAlin, MArcus och lille Elton!

Ha d bra

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen lille Edvin och på 1 månadsdagen:)

2009-03-11 @ 21:20:50
Postat av: Malin

Nej, 1 månadsdagen va ju igår kom jag på:)

2009-03-11 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback