Söndag

Idag är det babysim som gäller. Tyvärr har ett av mina sår inte riktigt läkt ihop helt och hållet, så jag får hålla mig på torra land idag igen. Surt, men bara att gilla läget. Lite ligger och sover i vagnen och vi glor på tv, helt sjukt hur ltie det finns att se på tv nu för tiden. Har i veckan beställt canal digital istället för boxer som vi har nu, hoppas det blir lite bättre då...

Igår hade vi ju finbesök här hemma, det var sjukt trevligt. En härlig blandning av föräldrar och barn. Våran lille prins däckade vid 8-tiden och sov sen till7.30 med bara ett avbrott för käk. Sjukt skönt för hans mamma och pappa. Men trots det var jag riktigt trött när han väckte mig...

Imorgon ska jag hem till Erica i mammagruppen igen. Ska bli jätte mysigt.Kattis och Loke skulle också komma dit. As kul att träffa andra mammor och tjata lite med...

Nej, nu är det dax för mig att klä på mig och förbereda simningen...

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback