Home makeover!

Var in på kanal 5:s nya inredningsblogg, fixa&dona. I LOVE IT! Fcik så mycket idéer på hur jag vill ha det här hemma!! Men problemet är ju att man vill ju sätta igång på en gång när man kommer på nåt bra och jag är inte riktigt i rätt form för det än. =) Men snart och då ska jag banne mig göra om här hemma.
Vi har ju köpt ett relativt nytt hus och eftersom alla tapeter är rätt ok så har vi inte gjort om mer än 2 rum, varav ett ska bli Edvins rum, och jag känner att jag inte alls trivs med hur det ser ut här just nu, men det ska det bli ändring på.
Har klurat ut ett jätte rolgit tema till hallen, som typ är det enda rummet i huset vi sa att vi inte skulle göra om! MEn efter att ha sett bilder hur fint det kan bli kan jag inte låta bli! Jag bara måste!
Jag återkommer med före och efter bilder lite senare.

Om ni har några idéer om hur vi kan göra om vårt vardagsrum, kök eller sovrum får ni gärna komma med tips!
Här kommer lite bilder från hur det såg ut när förra ägarna bodde här, men det är samma tapeter i alla rumen.










Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Vad mysigt ni såg ut att ha :) Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback