Hemmafix

Har hittat världens bästa hemsida på internet. Styleroom.se! Helt underbar sida med MASSOR av inspiration till inredning. Vi ska ju göra om massa här hemma så jag sitter hela kvällarna, efter Edvin somnat, och kikar på massa bilder från olika männsikors hem. Superkul ju! Mina projekt för den närmaste tiden är att göra en egen sänggavel av mdf-skivor och inbyggda spotar, väggord också av mdf-skivor och så börjar Edvin rum ta form i huvet på mig också. Åh, det kommer bli såå bra!! Äntligen ska jag få det som jag vill ha det här hemma!

Ikväll har Kalle varit på räkbåt med jobbet hela veckan så jag har roat mig med att planterat lite till här hemma när Edvin hade somnat. Nu börjar det verkligen ta form! Helt underbart med massa växter överallt! Me like!

Nu ska ja nog gå och lägga mig och försöka sova lite. Imorgon bär det av in till stan med Caroline och Freja! Ska bli jätte mysigt!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback