Familjedag, datorkrasch och pyssel...

Idag har jag och lillkillen varit och hälsat på Edvins farmor och faster som precis kommit hem från Lund. Det var riktigt mysigt. Vi ska ju fira Karins student där imorgon så jag hjälpte till med att klippa gräset så det skulle vara fint i trädgården. Dom har en riktigt stor åkgräsklippare, så det var grymt kul. Säg till om ni behöver hjälp igen!!

Sen åkte vi hem till Edvins mormor och morfar och åt middag för Kalle skulle hjälpa dom att lägga de sista plattorna i deras trädgård som dom håller på att anlägga. Det blir verkligen hur fint som helst. Dom har verkligen bra smak och öga för vad som blir bra. Ska försöka knäppa lite bilder och lägga ut så ni får se.

När jag kom hem hade min dator kraschat, mindre kul. Fick lite panik. Men det gick att fixa. Ja, inte jag utan Kalle när han kom hem. Tack, älskling!!

Nu ska jag fortsätta fixa mina väggord jag håller på med som jag ska ha i tvättstugan som jag håller på att pimpa lite.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback