En olycka kommer sällan ensam...

Eller vad är det man brukar säga?
Idag har jag varit till husläkaren för urinvägsinflammation och han passade då på att skriva ut medicin för mitt skyhöga kolesterol också... Som jag ärvt av min farmor! Känns som att eländeet aldrig tar slut. Men men, what doesn´t kills you makes you stronger! Och så känns det verkligen! Men det jobbigaste just nu är nog att jag inte kan sova på nätterna! Vet inte varför! Kan vara hur trött som helst men kan ändå inte somna. Kanske kan bero på att det är så mycket annat just nu...Haha, men man tycker ju att sova borde vara det sista jag har problem med!
Märks iallafall att jag blir bättre och bättre efter operationen nu. Imorgon ska jag till kära moster och ta bort agrafferna (häftklammrar istället för stygn). Hon fyller förresten år idag! STORT GRATTIS CAMILLA!!

Nu ska jag gå och pussas lite med min son! Vi är äntligen själva idag! Har ju inte kunnat ta hand om honom för jag har haft så ont och inte fått bära så jag har haft nån här hemma med mig i typ 2 veckor. Jag är JÄTTE tacksam för all hjälp vi har fått från alla, men det ska bli såå skönt att vara själva igen!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback