Dopet närmar sig...

Imorgon döps min lille kille. Jag börjar bli ganska nervös, har nog äntligen börjat inse att det kommer att hända oavsett om jag tror på det eller ej. Jag ser nog inte så  mycket fram emoot det, känns mer läskigt, men jag är stolt över mig själv som gör det för Edvins skull.
Jag är ju sjukt rädd för att stå inför folksamlingar och imorgon kommer det sitta cirka 100 pers och titta på oss eftersom det är ett dubbeldop men jag ska ta mig igenom det. =)
Det blir säkert trevligt.

Idag har ajg pysslat med de sista bordsdekorationerna och ikväll ska vi duka. Jag har även lyckats paja ryggen idag. Jag hoppas att det går över snart för annars blir det riktigt jobbigt!!

Nu ska jag försöka få Edvin att sova lite...

Kram o puss

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej

Det kommer att gå jättebra för er idag. Jag tycker bara så att det är så himla tråkigt att jag inte kan vara med. Skulle vara jätte kul. Men men jag hoppas att ni tar MÅNGA kort på den lilla sötnosen och när ni står framme i kyrkan.

Kram

2009-06-27 @ 08:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback