Blomstermani

Idag skulle jag bara ha vart hemma och göra som alla säger och tagit det bara lugnt hade jag tänkt. Men, ändrade planer, mamma bjöd på lunch på mammas meze, en underbar lite restaurang i ekeby, och sen bar det av till Bellis som hade extrapris på blommor. Hittade ett par jätte söta små vita saker, ska ta kort och lägga in sen. Sen bar det av till plantagen där jag äntligen handlade jag en klätterros som jag ska ha i en kruka på nya uteplatsen och en massa andra krukor blev det också och en dahlia som var så söt så jag kunde inte låta bli!! Ha ha. Jag är besatt av blommor nu för tiden...
Sen messade jag söta Malin och frågade om vi skulle fika och det ville hon så gärna så hon och Elton mötte upp oss på brantans fik, supermysigt. Tack för en mysig fika!! Vi bestämde också att vi ska ta en grillkväll i helgen. Åh, längtar!

Nu snart kommer alla mina tjejer på fika! Jättemysigt, har en kladdkaka i ugnen som snart är färdig som vi ska mumsa på!!

Ha en bra kväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken fin blogg och vilken sötnos!

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback