Sommartider?

Har blivit väldigt dåligt med inlägg här, men det är ju SEMESTER! Ja, inte för mig men för Kalle och då passar vi på att hitta på lite saker. Synd bara att det är så sjukt dåligt väder. Solen lyser med sin frånvaro och regnet det bara öser ner, inte vadf jag hade planerat för den här sommaren men det får väl duga. Vi har varit mycket inne i stan och tittat och beställt saker till vårat vardagsrum och Edvins rum som vi ska börja göra om så fort pappa har tid att komma hit och hjälpa oss att tapetsera. Ska bli sjukt kul.
Vi har ju också varit på en liten tripp till kolmården med Johan, Caroline och Freja. Hur mysigt som helst. Vi sov en natt på hotell också, vilket var jättemysigt. Det gör vi alltför sällan, det ska det bli ändring på!
Den här veckan är Kalles sista semestervecka. Tråkigt!! Men vi har ju två veckor i höst då vi ska åka till Thailand och fira pappa som fyller 50 år.
Den här veckan ska vi åka till furuvik med Kalles familj och åka på en liten minisemester kanska till gävle och shoppa lite och bo på hotell.
Idag ska vi åka in till siba och beställa ny tv och lite såna grejer.

Nu: Frukost! (Jag fick sovmorgon idag. Kalle tog med sig Edvin på en promenad så jag fick vila lite till. SKÖNT!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback