Liten blir stor...

Idag är det en stor dag för lillfisen. Av två anledningar. Han blir idag hela 5 månader och ska i natt sova i sin vagga för allra första gången. Han har ju sovit där på dagarna men nu ska han få prova sova där en natt. Det var inga som helst problem att få honom att somna där, han somnade på 2 minuter. Jag tror att det är svårast för mig. Har gråtit några tårar. Lite separationsångest tror jag, men vi har bestämmt att det absolut inte behövar vara något definitivt, bara på prov, så det känns lite bättre. Ha ha, jag vet att jag är larvig, men det är ju min lillfis. Och han är såååå go att sova bredvid. Häöra honom snusa och vakna av att han ligger och småsnackar och ahr sig... nej nu kommer tårarna igen... Ha ha!

Nej, till nåt roligare. Idag har jag varit inne i stan och träffat Malin, Elton Liv och William (William för första gången)! Sååå söt! Han är ju bara 1 månad gammal. Man har verkligen glömt att Edvin varit så liten.
Först shoppade vi lite och sen gick vi och fikade och sen shoppade vi lite till. Jag shoppade lite tischor (T-shirts) till fisen och ett linne som det står Daddy Loves Me på. Hi hi, han har likadant fast med texten Mummy loves me! Till mig shoppade jag ett par örhängen, en skjorta, ett linne och en kofta. Hade presentkort på gina så då kunde jag unna mig. Brukar jag kanske göra ändå, men det låter ju bra.. Ha ha!

Nu ska vi fira att Kalle har fått semester. Åh, va mysigt det ska bli! 3 hela veckor!! Och sen resten i oktober, då vi åker till Thailand i 2 veckor!!! Livet är bra!

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback