Lillen mår bättre nu!

Idag mår lillen lite bättre. Hans feber har gått ner till 37,9 grader så han är inte alls lika varm idag. Vi har sovit illa båda två inatt. Han har vaknat många gånger och varit ledsen och haft svårt att somna om och jag har hela natten kontrollerat så att han inte blivit sämre ooch hållit koll på att han andas ordentligt. Från 5 i natt har han sovit på min arm för att inte sova lika oroligt men när han vaknade strax före 7 var han så ledsen att vi gick upp. Då blev han på mycket bättre humör!
Nu sover han gott igen!
Är såå skönt att det är svalare ute idag! Hade varit mycket svårare att hålla honom sval i den värmen som har varit de senaste dagarna.

Av en slump hittade jag igår några bloggar om mammor till ängla barn och det berörde mig så oerhört mycket. Jag slogs av en känsla av total tacksamhet! Jag är så otroligt tacksam över att jag har ett barn som lever och mår bra! Ofta tar jag nog vardagen för given men det ska jag sluta med, jag måste försöka ta till vara på varje sekund! Den här vardagen är ju vårat liv.

Nu ska min vardag bestå av lite städning. Tv-installatören kommer hit idag och ska installera vårat canal digital så jag tänkte bespara honom att ligga och rota runt bland våra dammtussar.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback