Hemmadag

Idag har vi bara varit hemma. Riktigt skönt faktiskt. Edvin har sovi jättebra, han har ätit smakisar bra, jag har tagit reda på lite tvätt och fått lite annat gjort här hemma. Det är skönt ibland att komma ikapp med allt man ska göra hemma och det har jag gjort idag.
Börjar gå ganska bra med mat för Edvin nu. Han börjar vänja sig med nåt annat än flaskan och det är bra, för det är rikgti svårt att ge honom flaskan nu, han blir störd av allt! Till och med katten! Han älskar ju katten och om han är i samma rum är det väldigt svårt för Edvin att koncentrera sig på flaskan. Haha.
Igår fick Edvin låna en gåstol av hans bästa kompis Amanda (för övrigt hans framtida kärlek och mammorna får bestämma, haha). Han fullkomligt älskar den. Han blir helt överlycklig när jag sätter honom i den och nu börjar han fatta hur man tar sig fram i den! As kul ju! Så nu följer han efter mig när jag går omkring hör hemma och kollar vad jag håller på med, riktigt charmigt!!
Imorgon ska vi till bvc på läkarbesök, ska bli riktigt intressant att se hur han har gått upp i vikt.
Nej, nu ska jag börja förbereda maten.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback