Busy day...

Idag har jag haft fullt upp. Försst kom en gammal jobbarkompis hit och hälsade på imorse och åt lunch här med mig. Vi åt bakadpotatis. Jättegott! Hon är såå söt, hade med sig två buketter med tulpaner och en jättesöt liten body till bebisen eftersom hon inte kommer hinna träffa den innan hon åker utomlands.
När hon åkte hem åkte jag direkt hem till Isabelle, Fredrik och Liam. Isabelle hade bakat en helt underbar banankaka med choklad i. Mmm, mums! Jätteroligt att träffa Liam också. Han pratar oavbrutet om allt och ingenting. Såå söt!
Efter det bar det av hem till svärmor och svärfar för att ält lite middag. Rostbiff och potatsisgratäng, supergott! Innan maten var klar passade jag på att ta ett varmt och avkopplande bad. Helt underbart! Önskar att vi också hade ett badkarl att klämma ner sig i...
Så nu är jag helt slutkörd. Borde verkligen gå och klägga mig men jag är för trött för att resa mig ur soffan.
Borde nog inte ha gjort allt på en gång idag för jag har haft jättemycket sammandragningar och humöret har absolut inte varit på topp. Grät en skvätt när vi kom hem ikväll för egentligen ingenting, stackars älsklingen som måste stå ut med mig...=)
Bebisen är helt vild i magen idag. Känns som den försöker ta sig ut genom huden på mig eller nåt... Skum känsla men ganska mysigt!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback