Tråkdag

Idag har varit en ganska tråkig dag... Har inte gjort mycket alls bara VILAT, som jag har lovat Isabelle. =) Samlat krafter inför förlossningen. Men jag har fyllt på min mp3-spelare med lite musik och en ljudbok. Skönt att ha på BB tänkte jag.
Sen har vi varit hem till mamma och pappa och ätit middag.
Jag har fått låna 1:a, 2;a och 3:e säsongen av grey´s anathomy av Isabelle så det ska jag börja titta på på torsdag. Imorgon hinner jag inte för då ska jag äta lunch med min kusin och sen ska jag fika med Zandra på jobbet. Det ska bli mysigt.
Ljudboken som jag har lagt in på mp3-spelaren är Emma-Mias dotter, har länge velat läsa den och tänkte passa på nu. Men jag har hört rykten om att det som står i dom böckerna inte skulle vara sant. Stämmer detta? Nån som hört samma rykte? Please tell me! Blev väldigt besviken när jag hörde det!!

Nu ska jag kika på bygglov!

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha vad BRA att du lyssnar då :) Vad som står i tidningarna om bråket mellan Marklund och den här andra är väl främst att det står på framsidan av böckerna att det är "en sann historia". Men att böckerna BYGGER på en sann historia är väl det som är sant och det är den fjantiga saken allting handlar om vad jag fattat. Klart att allting inte i detalj är sant, då skulle det vara svårt att skydda personerna i boken t. ex. haha det där blev ett långt utlägg om det =)

Hoppas att du inte hinner börja titta på Greys utan klämmer ut bebisen istället =) Kram

Postat av: Vickan

Hallå



Jag har läst boken om Mia´s dotter och den är jättebra.

Sen om det är sant eller inte vet jag inte. Men varför skulle högsta domstol ta upp fallet och varför skulle dom få visum eller vad det nu heter i amerika. Ja ja det är nog bara dom som vet vad som är sant.



Lycka till på förlossningen.



kram



2009-01-23 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback