Städdag

Man blir lat av att vara ledig så här länge... Men idag har mamma varit här och hjälpt mig att städa hela huset! Så skönt! Tack för det. Sen monterade vi ihop skötbordet också, det gick som det brukar med monteringsgrejer från IKEA, TÅLAMODSPRÖVANDE, men till slut gick det bra iallafall. Men riktigt irriterad blev jag när det satt tre superstora, och då menar jag verkligen SUPERSTORA klistermärken med varningstexter på 18 olika språk över hela skötbordet som var omöjliga att få bort. Hur kul är det att ha dom där? Men men, efter mycket pillande fick jag nog bort det mesta.
Igår var jag inne i stan och hittade en jättefin och praktisk skötväska som jag packade när jag kom hem. Skönt att allt börjar bli klart för den lillas ankomst så man inte behöver fundera över det.
Längtar så fruktansvärt mycket nu. Vill bara att det ska vara över, förlossningen alltså. Börjar bli riktigt nervös. Men jag har väl den inställningen att så länge Kalle är med mig så klarar jag det mesta. Hoppas jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback