Ingen bebis än

Nej, ingen bebis idag heller... Tror att jag faktiskt börjar bli lite galen av det här väntandet. Går inte att beskriva känslan. Jag vill bara isolera mig. Inte träffa någon, inte prata med någon, INGENTING. Jag känner mig nästan deprimerad. Jag sitter i princip i soffan hela dagen och tittar på tv eller håller på med datorn. Usch, jag måste ta tag i mig själv.
Rädslan för förlossningen kommer och går ständigt. Ena sekunden k'nns det som att jag längtar efter att det ska sätta igång andra stunden får jag panik när jag tänker på det.
Det här lät ju inte så uppiggande! Nej, nu måste jag ta tag i mig själv. Nu ska jag ta tag i lite vikning av tvätt!

Sänder en tanke till en vän som är väldigt ledsen just nu! Tänker på dig gumman, allt ordnar sig! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åhh jag LIDER med dig!!! usch vilken väntan...

nu har jag varit på inskrivning och det gick bra.

ska kanske få tabletter mot illamåendet, hon skulle kolla

med läkaren. Jag håller tummarna för att det sätter igång

snart. Kram

Postat av: Nea.

Ser min blogg konstig ut i din webbläsare?

2009-01-26 @ 11:02:13
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag håller tummarna för att du ska slippa vänta länge till nu! Varje dag känns så oändlig. Men sedan säger det vips, och så är det klart! Det kommer att gå bra för dig! Kram

2009-01-26 @ 14:03:45
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Ja, nu är jag fri från magsjukan men fick ju influensa också i samma veva så helt kry är jag inte, men ingen feber iaf, nu har däremot lilleman 40 grader så han har inte tagit många steg idag.

Ja, vi får se om jag får dom där tabletterna först och främst, så får vi se om dom funkar sedan =)

kram

2009-01-26 @ 14:38:04
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback