Helgen

Ímorgon har jag faktiskt något inplanerat. Jag ska in till stan och gå och fika med Liv, Malin och lille Elton. Ska bli jättemysigt! Blir nog en hel del bebisprat med tanke på att både jag och Liv är gravida och Malin har ju redan sin lille guldklimp här!
Imorgon kväll ska vi äta hos mamma och pappa och på lördag har vi tänkt att vi ska gå ut och äta, om inte bebisen kommit då såklart. Har ju liksom bara tre dagar kvar till beräknat datum. Känns helt galet konstigt!! 3 dagar! Det är ju ingenting. Kommer säker gå över tiden, men ändå. Det är i alla fall max ungefär 2 veckor kvar tills bebisen är här! Crazy! Men det ska bli såå mysigt! Jag längtar verkligen såå mycket. Svårt att tänka sig hur allt ska bli bara, men det ger sig med tiden!

Nu ska jag sova. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback