Fredag!!

Idag ska jag agera försökskanin. Jag ska vara med i någon forskningsstudie för att se om man kan korta ner förlossningen. Måste åka in till förlossningen varje dag för att hålla koll på barnets hjärtljud och jag ska få sprutor i magen. Men det känns ändå tryggt att komma upp dit varje dag så de  kan hålla koll på bebisen och att den mår bra, vilket jag oroar mig väldigt mycket för just nu.
Sen ska jag hem till mamma och äta tacos! Såå gott! Sen ska jag stå för efterrätten, tänkte göra hemmagjorda semlor. Vi fick det igår hemma hos Johan och Caroline och åt middag och det var såå gott! Tyvärr äter inte Kalle grädde så jag köper nog en chokladboll åt honom istället, för det tycker han om! =) Och han kan behöva muntras upp lite idag för från och  med idag har han ingen körning med sin maskin och hans pappa har inte heller det så det kan nog bli lite kämpigt för företaget en tid framöver.
Nu ska jag göra lite lunch och sen får jag nog hoppa in i duschen!

Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

men vad spännande med forskningsstudien! Vad är det i sprutorna?? Och när fick du erbjudande om att vara med i studien??

tråkigt med företaget, det verkar gå utför överallt... Kramar

Postat av: Isabelle

Det lät ju kul! Hoppas att du får en kort förlossning då :) Jag är inte så pigg, har haft magsjuka och nu 39graders feber, ont i halsen, nackspärr och huvudvärk! USCH!!! Påbörjade dessutom magsjukan med tom mage eftersom jag mått så illa så jag är ganska utmattad.... Kram

2009-01-24 @ 17:39:33
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Isabelle

nej usch det är verkligen inte kul men man klarar av mer än vad man tror =) Lilleman sover hos farmor o farfar inatt, likaså Fredde efter hans match så jag är själv hemma, ganska skönt fast jag känner mig lite ynklig när jag är själv och sjuk, haha =)

Oj, men vilken tur att dom upptäckte det där med blodvärdena då, så att du får bästa möjliga vård hos specialmödravården!! hoppas att det inte är någon fara. kramar

2009-01-24 @ 21:54:52
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback