Ensam igen...

Idag är jag själv... Kalle har ju vart ledig med mig i tre dagar så jag har nog blivit lite bortskämd för nu känns det fasligt tråkigt...=(
Men jag har varit inne i stan och ätit lunch med hans brorsas blivande fru och sen var jag på plantagen och köpte lite blommor så lite roligt har jag gjort!
Jag börjar verkligen bli nervös nu. Jag känner hela tiden efter om jag känner att någonting är på gång eller känns konstigt, men ingenting än... Är ju faktiskt 2,5 vecka kvar. Men det kan ju faktiskt komma när som helst.
Känns så bra att Kalle har varit med på föräldrautbildningen! Trodde inte att vi skulle ha så mycket nytta av den men det har vi verkligen haft! Kalle verkar se på allting på ett helt nytt sätt. Han har verkligen fått en helt ny förståelse för vad han kan bidra med på förlossningen och jag tror det känns jättebra för honom för han har ju varit såå nervös för den. Han är ju lite känslig för blod och sånt men nu när han förstått hur mycket han kommer ha att göra så känner han nog att han inte behöver vara så orolig.
Vi känner båda två att vi är lite nervösa men samtidigt att vi ser fram emot det eftersom det är något som man aldrig har upplevt förut. Något riktigt stort! Och belöningen är ju såå stor!!
Nu ska jag vila en stund tror jag... =)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Isabelle

har ni ej tid att ses i helgen då? Här har vi också haft det fullt upp tyvärr... nej nästa vecka åker jag till gbg ons-sön, går i skolan mån-tis. Måste ju hinna se stormagen innan den försvinner =) Kramar

Postat av: Isabelle

Ska du bort imorgon på dan? Jag och Liam är ensamma hemma hela dagen, så om du har tid så hör av dej! Ja min mage den har knappt växt alls faktiskt, men snart så :) Jaa, nu får din mage snart vara puts väck så vi får se vad som gömmer sig därinne =) Vilken vecka var det den var fixerad? Såg i min journal att Liam var fixerad i v.34. Kramar

2009-01-15 @ 18:59:46
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback