Varning för negativitet!!

Idag känner jag mig helt deppig!! Vill inte göra någonting förrutom att krypa ner under täcket... Och föda barn då såklart... Men det ser tyvärr ut som att den lilla bestämmt sig för att stanna inne i mig för resten av mitt liv... Hörde någonting om att elefanter är dräktiga i tre år, kanske att bebisen fått för sig att vi är elefanter? Får ta upp det med barnmorskan den 10/2 när jag ska dit. Jag hade ju bestämmt att jag inte skulle behöva gå på den eftersom bebisen redan skulle vara ute då, men det ser ju inte ut att bli så...

Nej fy vad negativt det blev nu, men då förstår ni hur jag känner mig och vad som snurrar i huvet just nu...

Hoppas ni andra har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Bella

du ahr all rätt att vara negativ! Men när bebisen är här(vilket den SNART kommer att vara) så kommer all negativitet att vara som bortblåst! Den här gången tänker jag verkligen ställa in mig på att gå över tiden 14 dagar, fy vad hemskt det måste vara för dig!! Kram

Postat av: bella

jag förstår att du blir galen på alla som hör av sig hela tiden och undrar... så jag skriver här lite diskret :) ÄR DU HEMMA ÄN???;)

kram

2009-02-08 @ 11:55:05
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Isabelle

gud vad förjävligt... jag kräktes igårmorse, annars hade vi kunnat ses idag men jag gissar att du inte vill riskera att bli smittad nu :)

ja, det känns verkligen förjävligt att behöva flytta, vart ska vi ta vägen liksom??? Fy fan. Men nu kan det inte vara långt borta iallafall, bebisen måste ju titta ut snart!! KRAMAR

2009-02-09 @ 07:20:26
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Vickan

GRATTIS



Hoppas att allt gick bra



KRAM

2009-02-10 @ 18:02:31
Postat av: Sandra

Grattis till den otroligt söta lilla pojken!!!

Hoppas allt gick bra och att ni mår bra allihopa.

Kram Sandra

2009-02-11 @ 15:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback