Städdag

Nu ska ungen ut!

Idag ska jag bädda rent i sängarna, tvätta, damma överallt, dammsuga, moppa golven och sist men absolut inte en dag för tidigt ska jag fixa ordning alla julsaker som jag bara hivat in i kontoret och sen får älsklingen kasta upp det på vinden!
Om inte det får ut ungen vet inte jag...

Ikväll vet jag inte om vi ska äta hos mamma och pappa eller om jag ska laga ordning lite makaronipudding och bjuda över dom hit... Pappa ska hjälpa mig med en taklampa i barnrummet så det skulle ju passa ganska bra en dag som denna!

Nej, nu måste jag sätta igång. Bokstavligt talat! Ha ha!

I´m going crazy!!

Kommentarer
Postat av: Bella

nyfiken på hur det har gått att sparka ut ungen idag jag!?

Hoppas du lyckades!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback