Nästan klar...

Nu är jag färdig!! Nästan, har bara torka golven kvar... Men nu är Kalles pappa och lillebror här med tillhörande hundar, så det får bli när dom har åkt hem. Jag hade lagat makaronipudding som såg jättegod ut men den smakade ingenting, så det blev ju en flopp. Men det var väl tanken som räknas...
Fortfarande ingen bebis iallafall... Men jag har inte gett upp hoppet än! Städningen kanske inte har hunnit få någon inverkan än!
Som en liten bonus på allt jag skulle göra har jag gjort rent duschkabinen också, vilket jag hatar!! Vi har väldigt mycket kalk i vårat vatten så den ser hemsk ut jättefort och hur mycket medel man än har på går inte allting bort ändå... Tråkigt!

Nu ska vi fika med chokladbollar och mazariner!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: bella

tack vad snäll du är!! detsamma gäller dej! pizza? Det har jag ej hört förr! Däremot kryddstark mat och ananas har jag hört ska hjälpa till, så käka lite ananas till lunch vettja!! beställ från edvards, jag käkade mat därifrån samma dag som det satte igång så det kanske bringar tur ;) KRAM

Postat av: bella

tack vad snäll du är!! detsamma gäller dej! pizza? Det har jag ej hört förr! Däremot kryddstark mat och ananas har jag hört ska hjälpa till, så käka lite ananas till lunch vettja!! beställ från edvards, jag käkade mat därifrån samma dag som det satte igång så det kanske bringar tur ;) KRAM

2009-02-04 @ 21:40:04
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback