Fredag!

Har inte riktigt haft tid att skriva här på ett tag...=) Har någonting annat som tar upp all min tid. Nej, egentligen inte, för han är så snäll och lätt att ha och göra med, men när han sover så måste man ju försöka koppla av lite. =)
Idag ska jag och Edvin promenera till BVC för han ska vägas och mätas sen ska vi fortsätta promenaden till mamma och äta lunch där. MYSIGT!

Ikväll ska vi på tjejmiddag hemma hos Malin. Edvin fick följa med fast han inte är tjej ha ha. Ska bli jättemysigt att träffa alla tjejer, vi brukar ha väldigt mysigt när vi träffas.

Fick nyss höra av mamma att mitt bästa börjar idag, SÅ SKA DET LÅTA!! Hoppas tjejerna inte har något emot att titta på det, för vi kan tyvärr inte spela in program hemma hos oss, nån sorts felkoppling tror jag,

Nej, nu ska jag gå och fixa lite innan vi ska gå.

Ps. Vill bara tacka min älskling för att han alltid i slutändan tar bra beslut och är så underbart snäll mot mig! =) Älskar dig söta!

Kommentarer
Postat av: Charin :D

Hej min älskade vän/supermamma!!

Jag tänker på dig,Kalle och Edvin jättemycket. Jag har hört att han väger över 5 kilo :O vilken biff! Vetu! jag kollade också på så ska det låta :D jag tror det va första avsnittet, det var de då brolle var med! Det var ett riktigt bra program i alla fall! Jag hoppas verkligen att allt går bra för er nu. Puss Edvin från sin faster <3 Jag ringer snart! Jag Älskar dig Lina, jag är så glad som har dig :) Puss puss

2009-03-18 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback