Beräknat datum men ingen bebis!!

Då var dagen äntligen här, men ingen bebis! 1:a februari 2009. Hade nog ändå trott att jag skulle ha min bebis hos mig nu men det verkar inte bli så! Vi längtar och längtar men det hjälper inte! =) Får väl vänta lite till. Trycker på ganska ordentligt ikväll. Hoppas att det kan vara ett tecken på att liten e på väg ut till oss.

Ikväll har vi varit ut och ätit mat med våra kära vänner Johan och hans caroline. Vi åt på Texas long horn. Såå himla gott!!

Igår var det tjejmiddag hemma hos Tessan. Också jättemysigt och jättegod mat! Tacos! Hon hade köpt fetaost till tacosen vilket jag aldrig hade provat men det var verkligen jättegott, så det måste jag införa här hemma också!
Verkligen roligt med en tjejkväll. Vi har ju lovat varandra att göra det till en vana en gång i månaden så vi får hoppas att det blir så!

Nu ska jag fortsätta kolla på Beck!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

heej! Jag som trodde att ni var på förlossningen när du inte uppdaterat här... :( nu måste den väl ändå ta och komma ut!! Vet hur det är att vänta och gå över tiden.. HEMSKT! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback