Mysiga helg!

Idag har jag haft en alldeles underbar dag!

Vi började dagen med att äta frukost tillsammans och sen efter Edvin sovit en liten stund åkte vi in till 4H-gården så Edvin fick kika på lite djur som han älskar. Han tyckte det var jätte spännande!
Sen gick vi omkring på gränbycentrum en stund. Jag bytte en skjorta som jag köpt tidigare mot en som var blå och vit randig. Jätte söt!

Sen åkte vi och hälsade på Johan, Caroline och lilla Freja.

Sen hem och byta om och sen dra hem till mamma och pappa där vi käkade lite middag. Såå himla god mat!

Min älskade kusin var också där och hon hade köpt helt underbara julklappar till Edvin. Först fick han en grej som man skulle slå på en hammare med och när man träffade rätt flög det upp färgglada former. Superspännande och jätte högljudd! Sen fick han en JÄTTE fin tågbana från BRIO med ett tillhörande tåg som går på batterier och har lysen som lyser och som drog runt små vagnar på dom små  rälsen. Hur fint som helst! Typiskt gulliga henne att köpa det absolut värsta till honom. Han blev jätte glad!! Så nu lär vi leka mycket med tåg här hemma!! Tack kära du!!

Igår kväll var det tjejkväll hemma hos Malin. Hur mysigt som helst! Vi käkade tacos och kollade på idol-finalen! Kunde inte ha haft en mysigare kväll! Tack Malin och ni andra tjejer. Ni räddade min kväll. Sötaste Amanda var också med. Men stackaren blev sjuk på kvällen och mådde inge bra alls. Men hon var såå duktig ändå. Vi fick alla massa kramar och gos, fast hon var så hängig. Tur att hon var med blev såå mysigt då! Hoppas bara att stackaren mår bättre snart!!

Nu ska jag mysa i sofan en stund och sen sova!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Ja hon hade lite otur med sig! Men febern gav sig idag efter att vaknat vid nio imorse, druckit lite vatten, kikat på pippi långstrump en stund och då somnade hon och vaknade feberfri halv tre på eftermiddagen!! Sen dess har hon vart "frisk". Tusen tack för all hjälp!! Kramar!

2009-12-12 @ 22:07:24
Postat av: Julia

Bara det BÄSTA är bra nog!! Och lillfisen förtjänar det bästa! Så det var givet :-)

2009-12-13 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback