Vardagsrummet under bearbetning...

Nu har pappa och Kalle börjat tapetsera i vardagsrummet. Dom har börjat med väggen som ska bli svart! Det blir såå läckert! Kul att se hur resultatet blir när man har lagt ner så mycket tanke bakom det! Och jag blir verkligen nöjd. Nu återstår bara att se hur den vita madaljong tapeten går ihop med den svarta! Men det kommer säkert bli jätte bra!
I eftermiddag ska vi antagligen åka in till Europa Möbler och hämta vår soffa, soffbordet och tv-möbeln. Spännande och se hur soffan blev. Vi har ju byggt ihop vår egen monsterstora soffa!
Vi ska också sätta ihop hyllan till Edvins rum, EXPEDIT från IKEA.
Jag inhandlade en lampa från CULT på fullerö igår som kommer passa perfekt i Edvins rum. Bilder kommer. Hittade även några dekorationskronor som jag ska åka och köpa till vardagsrummet när det blir klart. Hittade även några krukor i CULT-serien som kommer passa perfekt i Edvins rum som jag ska köpa när jag köper kronorna.
Jag ÄLSKAR att piffa!

Nu ska jag underhålla lill-fisen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback