Nya vardagsrummet

Nu har alla gardiner kommit upp så nu kan jag bjuda på lite bilder från det nya vardagsrummat. Det är självklart inte klart än utan det är mycket piff som saknas men i det stora hela är det ju klart! I eftermiddag ska vi montera och sätta upp den nya DVD-hyllan från IKEA. Även den är högblank vit.



I det här fönstret har jag valt att ha både vita skira gqardiner och svarta för att verkligen få in den svartvita effekten i det stora ljusa fönstret. Nya soffan kommer från Europa Möbler.



Soffbord och tv-bänk vita högblanka, också från Europa möbler. Mattan kommer från IKEA.



Nya tv:n från Samsung.



Blev några soffkuddar för mycket i soffan tyckte ajg så två av dem fick flytta ner på golvet tillsammans med ett par vita kuddar från IKEA. Även denna matta kommer från IKEA.



Nya ljusstakar i fönstret som jag shoppade när vi var i norrköping.

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Sv: Åh, vad mysigt! Min är redan 11 månader : O Vad hände!

Fint vardagsrum!

Postat av: Therese

Men gud va fint de blev, du är ju en riktig hejare på de där du... Svart och vitt är ju så snyggt!!! Kommer och tittar nåågon dag... Kram

2009-08-21 @ 17:50:41
Postat av: Lina

Hi hi... Tack! Du är såå välkommen, Tessan!

2009-08-21 @ 23:42:26
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback