Lyckad shopping!

Igår och i förrgår har vi haft Kalles lillasyster Karin sovandes hos oss. Jätttemysigt att ha henna här hemma igen när hon har bott i Lund så länge.
Idag har vi varit inne i stan typ hela dagen. Kalles bror ska ju gifta sig med sin Therese på lördag så vi var tvungna att ha lite grejer tills dess. Jag hittade jätte fina skor, på REAN! Dom var verkligen mig!
Hittade en sjal också som matchade min klänning perfekt. Jag har ju en lila klänning med svarta blommmor på ena sidan från VILA. Jag trodde att jag ville ha en svart sjal men jag hittade en i lila nyanser som blev bättre än perfekt.
Det känns jätte skönt att ha hittat allt jag behöver.

När jag blekte slingor i håret för nån månad sen så hade jag ett halsband på mig som blev helt förstört av  blekningsmedlet. Halsbandet hade jag fått av mina föräldrar när jag tog studenten så jag blev jätte ledsen. Men idag var jag in på Hallbergs guld och köpte nåt medel som man skulle lägga halsbandet i och allt gick bort! Jag blev jätteglad och överraskad! Trodde inte att det skulle gå att rädda men det gick! Så ge inte upp på era missfärgade silversmycken! Dom går att rädda!!

Jag har för övrigt haft ont i magen HELA dagen... Men eftersom jag gått på stan har jag haft annat att tänka på så det har gått riktigt bra men jag tog en tablett när jag kom hem och den hjälpte faktiskt idag! Skönt! Så jag hoppas att jag bara kan få slappa i siffan ikväll och slippa fler besök på akuten. Nåt positivt är iallafall att jag har fått frikort på sjukhuset nu så hädan efter är det gratis.

Nej, nu ska vi nog bada fisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback